תקנון מועדון לקוחות

תקנון המפרט את כללי חבר המועדון ע.י.ט תעשיות בע"מ

הצטרפות

1 .עיט תעשיות בע"מ (להלן "החברה") הקים מועדון לקוחות ( להלן "המועדון")

1.1 .כל לקוח של החברה רשאי לבקש להירשם כחבר במועדון. ההרשמה אינה כרוכה בתשלום.

2.1 .החברה רשאית לסרב לאשר את קבלתו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא, לפי ראות עיניה בלבד ומבלי שתדרש לנמק את סירובה.

3.1 .חבר שחברותו אושרה בחברה יקבל מספר חבר שאינו ניתן למכירה או להעברה (להלן "חבר").

4.1 .החברה רשאית בכל עת, ללא הודעה מראש ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט לבטל את חברותו של חבר במועדון.

5.1 .מילוי פרטי הלקוח על ידו , באפליקציה תהווה הסכמה לכל האמור בתקנון זה .

6.1 .הצטרפות באמצעות רישום באפליקציית חבר המועדון

2 .מועדון אספרגוס (עיט תעשיות בע"מ) ינפיק לחבר המועדון את מספר החבר, באמצעותו יוכל לצבור "נקודות" (כהגדרתן להלן) למימוש באספרגוס.

3 .השימוש בחבר המועדון יהיה בהתאם לתקנון זה, כפי שיתעדכן מעת לעת על-ידי מועדון אספרגוס
ובהתאם להוראות שיופיעו באפליקציית חבר המועדון, או לעלון אשר יצורף לו עם שליחתו וכן לתקשורת שיווקית שתישלח לחברי המועדון.

4 .מועדון אספרגוס יהא רשאי לסרב לאשר הצטרפותו של חבר מועדון לתכנית, על פי שיקול דעתו
הבלעדי ומבלי שיהיה מחוייב לנמק סירוב כאמור. בין היתר, תהא רשאית הנהלת המועדון לסרב לאשר הצטרפות של חבר המועדון, וללא חובת הנמקה לסירובה, לרבות הצטרפות של חברי מועדון אשר נתפסו בגניבה, ברמאות, בהונאה וכיו"ב ו/או מי שביצעו רכישות אשר התשלומים בגינן לא נפרעו (לרבות שיקים שלא כובדו) וכן לבטל חברותם במועדון הלקוחות, ולבטל את תוקף הנקודות אשר נצברו לטובת אותו חבר מכל סיבה.

תוקף החברות במועדון
1 .תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו ללא הגבלת זמן.

תקשורת שיווקית ופרסומים
1 .דרכי פרסום: הודעות מועדון אספרגוס, בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות התכנית לרבות, אך לא רק,
בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת אספרגוס לבצעם, בתקנון ו/או במפתח הצבירה ו/או בהטבות הנוספות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון ליטול חלק בתכנית ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו על ידי אספרגוס באופן ובדרך כפי שאספרגוס תימצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.

2 .מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום על לוח מודעות גלוי לעין בחנויות רשת ו/או באחד מאמצעי
התקשורת ו/או באתר האינטרנט של אספרגוס ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון/ או אפליקצית המועדון באמצעות הודעת פוש לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או SMS ,הכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר מועדון לא יישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נושא הדיווח ו/או הפרסום כאמור.

3 .מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של אספרגוס, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני
וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת, פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס' 40 לחוק התקשורת(בזק ושידורים), התשס"ח-2008 ,וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS או הודעת פוש שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של אספרגוס

4. למען הסר ספק אספרגוס פטור מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי אספרגוס באשר לאי קבלת פרסום.

5. באם יהיה ברשות החברה אתר אינטרנט, המספק, בין היתר, משלוחים לבית הלקוח. כחלק
מהצטרפות הלקוח כחבר מועדון תפיץ החברה באמצעות דואר אלקטרוני מבצעים ועדכונים וחומר שיווקי.

6. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח ההודעות SMS יפנה
לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה.

7. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שירות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, עליו להקליק להסרת כתובתו במקום המיועד לכך בהודעת הדואר האלקטרוני.

צבירת נקודות  – כרגע לא פעיל
1. ניצול נקודות שנצברו לזכות חבר מועדון יתאפשר אך ורק בהתאם למפורט בתקנון זה ובפרסומים
שונים של החברה.

2. לזכות החבר ייצברו נקודות בעבור כל רכישה אשר תמורתה שולמה במלואה, באחת מחנויות הרשת, למעט רכישה בהנחה כלשהי, או במסגרת מבצע כלשהו ורק כאשר מועדון הלקוחות יפתח באתר.

3. מובהר כי שווי הנקודות יחושב על פי הסכום אותו שילם בפועל חבר המועדון.

4. בכל מקרה של עסקה בתשלומים או עסקה בתשלום דחוי, יצברו הנקודות לטובת חבר המועדון בתום ביצוע התשלום המלא, בגין אותה עסקה.

5. מובהר עוד כי בכל מקרה והפירעון המלא של עסקה, בתשלומים או של עסקה בתשלום דחוי, יחול
לאחר פקיעת תוקף כרטיס החבר, לא יצברו הנקודות לטובת חבר המועדון.

6. צבירת נקודות הינה אישית לכל חבר וחבר. הנקודות אינן ניתנות למכירה או להעברה לאדם אחר או לחבר אחר או לאיחוד בין כמה חברים.

7. צבירת הנקודות תהא אפשרית רק עבור חבר מועדון שהחברות שלו בתוקף.

8. צבירת הנקודות מותנית בזיהוי החבר .

9. בכפוף לאמור בסעיף 2 לעיל, שווי הנקודות בעבור כל רכישה, יהא בשיעור של %8 מהסכום ששולם בפועל בגין עסקת הרכישה כולל רכישה במשלוח.

10. בכל מקרה לא תתאפשר צבירה של יותר מ-100 נקודות בעסקה אחת כלומר אם הלקוח שילם סכום של 1500 ₪ הוא יצבור רק 100 נקודות באותו חשבון.

11. יובהר כי ביטול העסקה, בגינה ניתנו הנקודות, יביא לגריעת הנקודות אשר נצברו, בגין אותה עסקה.

12. בהתאם להחלטתה הבלעדית של החברה היא רשאית להוסיף נקודות לצבירה בקניה של מוצר
ספציפי, בכל עת שהיא וללא הודעה מראש.

13. לצורך המחשה מובהר שאם למשל ערך הרכישה של פריט כלשהו הינו 100 ,₪ הרי שמספר נקודות שיצברו לזכות הלקוח בגין רכישה זו, יהא 8 נקודות או 15 נקודות או 23 נקודות; הכול בהתאם להחלטות הרשת, שניתנות לשינוי בכל עת וללא הודעה מראש.

14. בנוסף לנקודות כאמור, מפעם לפעם יכול ויינתן לכל חבר בונוס נקודות נוסף:

1.14. נקודות בונוס ייצברו לזכות החבר כמו נקודות שוות ערך כסף לכל דבר ויחולו עליהם כל התנאים שחלים על נקודות הרגילות כמפורט בתקנון זה.

2.14 .החברה תחליט לפי שיקולה הבלעדי על אופן ועיתוי צבירת נקודות הבונוס ותודיע על כך באמצעי הפרסום כפי שמפורט בתקנון זה.

15 .חבר מועדון יוכל לממש את הנקודות שנצברו לטובתו רק בעסקאות אשר יבוצעו על ידו יום עסקים, לאחר העסקה בגינה נצברו לטובתו הנקודות. מימוש הנקודות יתבצע אוטומטית לאחר צבירה של מינימום 30 נקודות.

16 .על עסקאות של מוצרי מחלקת האירועים / מגשי האירוח של החברה אין צבירה של נקודות.

17 .לא תיתכן צבירה שלילית של נקודות.

18 .החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לתקן את מפתח הצבירה ו/או את אופן חישוב
הצבירה, ו/או את תוקף הנקודות כאמור לעיל.

19 .כל שינוי ו/או תיקון ו/או עדכון כאמור יהוו חלק בלתי נפרד מתקנון זה ויפורסמו באחת מדרכי הפרסום
המפורטות בפרק תקשורת שיווקית שבתקנון, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא צורך במתן הודעה מראש.

מימוש נקודות  – כרגע לא פעיל
1 .בכל עת רשאי החבר לנצל את נקודות שנצברו לזכותו לפי היחס של 1 נקודה = 1 ₪ ולשלם עבור
מוצר בנקודות כל זאת לפי שווי נקודות שנצברו לזכותו.

2 .מימוש ההנחה יבוצע על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללקוח לא יהיו כל תביעות בקשר
למימוש הנקודות לטובת הנחה.

3 .החברה רשאית על פי שיקולה הבלעדי, לשפר את יחס ההמרה של הנקודות לחבר מועדון ספציפי
אנו לקבוצת חברי מועדון ברכישה של מוצר או מוצרים וזאת מבלי שתידרש ליתן על כך הסבר או דיווח.

4 .מפעם לפעם תפרסם החברה מבצעים בלעדיים לחברי מועדון להלן מבצעי המועדון אופי המבצעים והתנאים המסחריים שלהם ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה לדוגמא:

1.4 .הנחות גבוהות יותר ממבצעי הנחות ללקוחות שאינם חברי מועדון

2.4 .צבירת כפל נקודות ברכישה של מוצר ספציפי.

3.4 .העברה של נקודות ללקוח אחר.

4.4 .זיכוי בעת הרכישה של חברות במועדון

5.4 .מוצר במתנה

5 .הדוגמאות המצוינות מעלה הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה .

6 .בכל מקרה אין אפשרות לקבל ולהשתמש בנקודות במקרה שחלה על אותה רכישה או חלקה, מבצע
ו/או הנחה אחרת, בחזקת – "אין כפל מבצעים".

7 .כל הטבה (הן הקבועות והן המשתנות) הניתנת לחברי המועדון הינה חד פעמית, למימוש על ידי בעל החבר מועדון , הטבה אחת בכל ביקור בלבד. אין כפל מבצעים.

8 .השימוש בנקודות או מימוש זכות לכל הטבה שהיא במסגרת המועדון, מותנה בזכותנו האפשרות
לדרוש תעודה מזהה של בעל הכרטיס.

9 .נקודות אשר נצברו יישמרו לזכות חבר המועדון במשך עד 12 חודש מהעסקה האחרונה של חבר
המועדון, כפי שיופיע ברישומי החברה

10 .במידה וחבר מועדון לא מימש נקודות, תוך 12 חודש מהעסקה האחרונה, ימחקו נקודות אלו מרישומי הנקודות שעומדות לזכותו של אותו חבר מועדון, ולחבר המועדון לא יהיו כל טענות כנגד החברה ו/או המועדון בגין נקודות שנמחקו כאמור, בגין אי מימושן עד למועד שנקבע.

11 .מימוש הנקודות מתאפשר אך ורק בצירוף תעודה המזהה את הלקוח ואך ורק בחנויות ביסקוטי.

12 .במקרה של מחלוקת

1 .הרישום שבידי החברה יהווה ראיה ביחס לצבירת הנקודות בידי כל חבר מועדון, ולעסקאות אשר
בוצעו על ידו ברשת.

2 .חבר החש עצמו נפגע בכל הקשור לנקודות שצבר או לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה או מהמבצע,
רשאי לפנות בכתב למנהל החברה ולהעלות את השגותיו.

3 .החלטת מנהל החברה שתינתן בתוך

14 ימי עבודה, מרגע שקיבל לידיו את ההשגה, תהיה סופית
ובלתי ניתנת לערעור כלשהו.

4 .החברה לא תהיה אחראית על אובדן נקודות, עקב זיוף וגניבה, שהתרחשו עד שהחבר הודיע בכתב
לרשת ובמקרה ולא נמסרה הודעה כאמור.

5 .חבר הטוען כי מספר הנקודות שלרשותו שונה ממספר הנקודות כפי שמצוי במרשם החברה, יוכל
להוכיח את מספר נקודותיו ע"י הצגת החשבוניות המעידות על כך.
התחייבויות חבר המועדון

1 .חבר המועדון יהא אחראי לעדכן בכתב את הנהלת המועדון על כל שינוי בכתובתו על מנת לאפשר
קשר רצוף ושוטף עימו. יודגש בזאת , כי קשר שוטף אחת לשבוע ודיוור הטבת יום הולדת מתבצע באמצעות דואר אלקטרוני/מספר טלפון כפי שיוזן על ידי הלקוח באפליקציה.

2 .מובהר כי כרטיס חבר שאין לגביו ברישומי החברה את פרטי החבר הנדרשים בטופס ההצטרפות
זכאית החברה לבטל את הכרטיס, ובנוסף, לבטל את הנקודות שנצברו בגין אותו כרטיס, ללא אפשרות לממשן.

3 .חבר במועדון מתחייב שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. כל ניצול לרעה יגרום להפסקת
החברות במועדון.

4 .במקרה וחבר מועדון ניצל יותר נקודות מהמגיע לו בשל תקלה או שיבוש במחשב, ישיב הלקוח
לרשת את שווי הנקודות אשר נוצל על ידו בשל אותה תקלה בהתאם לערכן.

5 .לדוגמא: חבר שהיו לרשותו 50 נקודות, אבל בשל תקלת מחשב נוצלו על ידו 100 נקודות, ישיב
לרשת 50 שקלים.

הטבות נוספות
1 .חברי מועדון יהיו זכאים לקבל הטבות שונות נוספות, מעבר לנקודות הנצברות לזכותם, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה וכפי שתפרסם החברה מעת לעת, וכן בבתי עסק נוספים שיבחרו לקחת חלק בתכנית בדרכים שונות.

2 .המידע על ההטבות הנוספות שיתפרסמו על ידי החברה, ביחס לשירותים ו/או מוצרים הניתנים על ידי הרשתות החברות ו/או בתי העסק הנוספים יימסר על ידי הרשתות החברתיות ו/או בתי העסק הנוספים ועל אחריותם בלבד.

3 .אין בפרסום המידע האמור כדי להטיל אחריות או חבות כלשהי על החברה ו/או מי מטעמם בכל
הקשור למוצרים ושירותים אלו, טיבם, התאמתם לחברי המועדון וצרכיהם או לתיאורם.

4 .החברה שומרת על זכותה להחליף ו/או לגרוע ו/או לשנות ו/או לעדכן את מגוון ההטבות שהוצגו
בפרסומים לפי שיקול דעתה הבלעדי.

תנאים כללים
1 .החברה רשאית בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, וללא הודעה מוקדמת כלשהי לשנות כל עניין הקשור בנוהלי ופרטי המבצע ו/או האמור בתקנון זה. רישומי החברה הינם הקובעים בכל הקשור לתקנון
זה, לרבות בכל הקשור לדרך חישוב הנקודות, אופן צבירתם ו/או אופן גריעתן, בקשות חבר המועדון למימוש הנקודות וכדומה.

2 .גיפטכארד –מימוש של GIFTCARD הינה החלפת צורת תשלום. רכישת מוצרים עם גיפטקארד מזכה את הקונה בנקודות במעמד הקנייה. נקודות לא ייצברו לזכות הלקוח בעת רכישת הכרטיס, כלומר טעינת הכרטיס.

3 .החברה רשאית לפי שיקול דעתה, לאפשר גם ללקוחות אספרגוס שאינם חברים, להשתתף במבצע, לפי תנאי תקנון זה.

4 .המפורט בתקנון זה הינו למידע אינפורמטיבי בלבד ואין בו בכדי לחייב את החברה בצורה כלשהי.

5 .למען הסר ספק, יובהר כי ההשתתפות בתכניות המועדון כפופה לעמידת חבר המועדון בתנאי תקנון זה, לרבות, אך לא רק, המשך חברותו במועדון הלקוחות של החברה.

6 .תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות לתכנית, והצטרפות חבר למועדון, משמעה כי חבר המועדון
קרא ומסכים להוראות תקנון זה.

7 .החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן ו/או לתקן הוראות תקנון זה, על כל סעיפיו,
לרבות הוראות הזכאות להצטרפות למועדון, תקופת החברות במועדון, מפתח הצבירה, מגוון ההטבות, תוקף ההטבות וכיוב', הכל כפי שימצאו לנכון ובהתאם לשיקול דעתם הבלעדי. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה.

8 .החברה הינה הסמכות הבלעדית לפרשנות הוראות תקנון זה.

9 .כל מקום בתקנון זה שנעשה בו שימוש בלשון זכר משמעו גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.

10 .החברה שומרת לעצמה את הזכות להנפיק כרטיסי חבר מסוגים שונים, בתמורה ו/או שלא בתמורה, לכל חברי המועדון או חלקם, הכל כפי שתיקבע הנהלת המועדון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.

11 .החברה שומרת על זכותה להסדיר את אופן צבירת הנקודות ו/או את מתן או אי מתן נקודות בונוס בגין רכישות בכרטיסי החבר השונים כאמור לעיל, לגבי כל סוג כרטיסי חבר בנפרד.